Cando Gloria Lago ten razón

Gloria Lago en El Mundo, o 23 de setembro de 2008 (fonte Galicia Bilingüe):
Los mayores disparates e injusticias de la historia no habrían contado con la aquiescencia de buena parte de la ciudadanía si no hubiesen ido acompañados de una calculada manipulación de la información y del lenguaje.

La voz de Galicia 09/02/2009:
Varios grupos independentistas radicales intentaron reventar la manifestación convocada en Santiago por Galicia Bilingüe, a la que asistieron unas 4.000 personas. El comportamiento violento de los jóvenes, que arrojaron botellas de cristal y piedras, obligó a la Policía Nacional a cargar contra sus apariciones, que se producían en distintos puntos al paso de manifestación. El saldo de los incidentes fue considerable: diez detenidos, todos radicales, y dos heridos, uno de los arrestados y un hombre que participaba en la concentración.

Resulta evidente que o sustento de Galicia Bilingüe atópase na manipulación, na creación dun conflito inexistente neste país, estratexia adoptada pola ultradereita española, representada maioritariamente polo Partido Popular e os media que os soportan. Con todo, unha vez máis demóstranse os patéticos intentos da reacción españolista por crear crispación. Apenas un par de miles de persoas vidas dende distintos lugares do EstadoEspañol, que contan coa connivencia dun estado imperialista ao que non lle treme a man á hora de levar o seu brazo armado a fortificar as rúas de Compostela, sempre para comprometer os dereitos fundamentais de todo un pobo.

Comentários