outras imaxes

Afortunadamente, teño outras imaxes moi diferentes ás de onte, tamén porque hai orellas detras de cada curruncho escuro, agardando un descoido calquera para conducir un dedo acusador contra min.
Mostrar estas imaxes, tamén me permite mostrarvos as miñas fotos. Xa facía que non me botaba a sacar fotos. Era algo que tiña abandonado e que pensaba en recuperar nalgún momento. O motivo polo que dera en deixar a un lado o tema da fotografía, foran os altos custes que supón a fotografía analóxica, e en ausencia dun bo aparello dixital, funme dedicando a outras cousas, máis económicas.
Esta imaxe é da viaxe do setembro pasado a Estrasburgo, sacada coa miña compacta dixital, un día que saímos de excursión por un tramo dos 400 km de carril bici que circulan por toda a vila.

Desta maneira iamos o meu irmán e máis eu polas rúas de Estrasburgo, el coa súa montura habitual, eu coa miña algugada para tal efecto.




Malia todo, en canto teño nas miñas mans unha cámara un chisco mellor, saco fotos, entre outras cousas, do meu sobriño Airas. Desta volta enfadado pola chegada da miña afillada Mencía que, acabada de nacer, xa supuña. para el, unha amiaza.




Agora, despois de algo máis dun mes, xa está moito máis tranquilo o pequerrecho.









e despois desta sesión ¨pastelada¨, coido que o vou ir deixando. Continuarei coa miña restrospectiva, en fotos, pola miña historia máis recente.

Comentários